Jenny: Undermedvetna självmordstanka

Jag fick för mig att jag skulle duscha för ett tag sedan, en trevlig sysselsättning. Halvvägs in i duschandet kom jag på att jag frös, så jag lade mig raklång i badkaret och började tappa upp vatten. Sen blir det svart. Jag däckade, spiknykter, en vardag i badkaret och vaknade först när skummet kittlade i näsborrarna.

Då fnös jag, slog upp ögonen och fick panik för att jag var omringad av odefinerbar vätska. + med hela händelsen är ju att jag fick uppleva lite vardagsaktion, - delen kan ju handla om att jag rent ut av utsatte mig själv för ett självmordsförsök. Folk har faktiskt lyckats drunkna i sin egen soppa.

Då kommer ju den självklara följdfrågan: Varför i hela världen försöker mitt undermedvetna döda mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0