Jenny: When we were winning

Sjukt soft dag. Inledde med att försova mig, hade inget hopp om förbättring men så fort jag satte mig på tunnelbanan och pluggade in hörlurarna i öronen kunde jag inte sluta le. Teddan Gärdestad - sol, vind och vatten drog loss och framför mig kunde jag verkligen se tusentals med skolavslutningar där den låten har använts. Med andra ord var det sommar, och inte vinter, i mitt hjärta just då och mitt stressade sinne.

Utöver det har jag trippat iväg till Musslan, på Odenplan, för att se hur det skulle funka med extrajobb där. Har en väldigt bra magkänsla, och känner att det inte skulle sitta fint med lite extra-pengar såhär innan studenten.

Imorgon blir det förresten öltest på kontoret. Detta innebär att under de senaste dagarna har det ramlat in ofantliga mängder alkoholhaltiga drycker.

Bira, Bira, Bira? Bärs, Bärs, Bärs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0