Niclas: Börjar landa, igen

Så har mitt första dygn i lägenheten och villan passerat!
Den första natten i min dubbelsäng var behaglig och jag sov mer än jag räknat med. Visserligen hade jag nog kunnat haft trevligare sällskap än skrikande måsar utanför fönstret, men jag kände mig i alla fall inte särskilt ensam med det eviga kacklandet. Spännande att fundera på vad de har för sig om nätterna egentligen. Jaja, kul att någon får till det i alla fall!
Efter den intressanta natten så väntade en mysig grötfrukost i villan och sen flög dagen förbi i en trevlig fart. Till lunch käkade vi världens godaste kycklingpaj med grön chili och till middag serverades det dragonfisk, inte illa alls! Trots att dagen försvann så hastigt så hann jag ändå ta några bilder på min lya i morse som jag nästan lovade. Jag kan bara konstatera att jag älskar'n!

 

 

 

Det fick komma med en sista bild på mig i mitt gamla rum också. Au revoir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0