Niclas: Getting closer

Jag måste sluta med kvällsbloggandet alltså. Nu för tiden är jag så sjukt trött om kvällarna så jag får i princip hasa mig fram över vardagsrumsgolvet fram till datorn efter kvällsduschen. Jag har nog aldrig varit så trött om dagarna som jag är här nere nu när jag fått finna mig i att varva ner på riktigt, samtidigt som öronakupunkturen knappast gör mig mer energisk. Herregud, vissa gånger blir jag så dåsig efter en omgång med nålarna så jag knappt tror att jag ska orka ta mig till min lägenhet och min sköna skinnsoffa.

Imorgon har jag i alla fall en del på schemat. Jag ska städa upp så jag har rent och fint innan jag åker, jag ska laga sopplunch + dessert, jag ska packa (bland annat 17 näringsdrycker ska tryckas med!), jag ska ha samtal, handla lite nödvändigheter och eventuellt hinna med en öronakupunktur på det också! Plugga skulle jag också ha behövt göra, men det kommer jag utan att överdriva få mycket tid till att göra på resan hem och tillbaks igen. 

Tänk, om två dygn är jag hemma igen. Efter vad jag förstått så blir det närmare bestämt hem till snön, men det är det utan tvekan värt! Edsbyn, here I come!

   

´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0