Niclas: Home

Tänkte bara meddela att jag är hemma nu, efter många om och men.
Det blev en del krångel på vägen med urspårade godståg och morföräldrar som förlitar sig alltför mycket på en sjukt jobbigt nasal GPS-kärring. Men nu är jag i alla fall hemma!

Det ska bli spännande att se hur den här vistelsen kommer arta sig och bli. Jag har liksom börjat bygga upp en annan Niclas där nere i Varberg som på många sätt skiljer sig från den gamla. Utmaningen blir helt enkelt att upprätthålla samma Capio-Niclas-anda på hemmaplan och hålla mig borta från att glida tillbaka till fula vanor. Det slog mig ikväll att det ju inte alls är samma spegelbild jag ser i min sovrumsspegel nu som innan jag åkte, bara en sån sak rör ju ändå upp tankar.

Nåja, I'll update you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0