Niclas: Livet är en lista

HEJ.
Jag tänkte bara upplysa om att min mage mår mycket bättre idag och har redan börjat fatta tycke för Herr Näringsdryck. Lite orosångest kryper dock i mina ben, men jag sitter fint stilla på min rumpa och tänker på annat. Ännu en bra sak jag kan anteckna under "dagens goda och friska handlingar"-lista innan jag lägger mig ikväll! Känns riktigt skönt att kunna somna och känna sig nöjd över att man uträttat saker som faktiskt ÄR bra på riktigt, istället för att lugna sig med att lyssna på och följa sina tvångsmässiga och ångestladdade hjärnspökstankar. Det kommer liksom aldrig hjälpa mig att nå mina mål, ever.  

Dagens tips till alla är alltså att upprätta en lista där man skriver ned alla bra grejer man lyckats med under dagen. Det är minsann en av de finaste och mest effektiva idéer jag kläckt här borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0