Niclas: Next step!

HIHI!
Gissa vem som från och med nästa vecka ska planera, till viss del inhandla och laga sin mat på egen hand i lägenheten? Jag ska, jag ska! Det känns så sjukt skönt att jag äntligen ska få friheten att göra min egen matlista och välja mina egna mellanmål och liknande. Visserligen ska det okejas av personal, men det är ju en självklarhet. 
Jag vet i alla fall en som genast kommer köpa på sig fem olika sorters smaksatt soyayoghurt istället för bara en äcklig, köpa havrefras istället för bara branflakes och köpa glasspinnar istället för att bara käka vaniljglass i skål! Fan vad jag ska ta till vara på det här alltså. Jag kommer inte vara lika styrd av att tänka på vad som står på fikalistan för dagen, utan jag kan välja det jag är sugen på och ta något större om jag är sugen på det! De där näringsdryckerna sätter sannerligen fart på förbränningen, så varför inte ta tillfället i akt att till exempel käka jordnötssmör och sylt på mackan istället för kalkon typ?

Nästa steg mot ett normalt liv - taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0