Niclas: Next step

Idag har det minsann varit fullt upp på torpet!
I och med dagens flytt så har jag tvättat upp allt som går att tvätta, noga städat rummet, packat, varit på två möten och hattat mellan min nya lägenhet och kliniken stup i kvarten för att flytta grejer. Inte nog med det så lyckades jag dessutom tima in kökstjänst idag, vilket innebär fram- och avdukning i matsalen, förberedning och liknande. Tur att jag gillar när det händer saker, och har lärt mig att kontrollera mig när det gäller ansträngningsdelen. Vid en viktrehabilitering kan man samla på sig sjukt mycket vätska om man anstränger kroppen för mycket, och jag tänker då fan inte spatsera runt som någon vattenballong minsann.
Just det, jag tömde världens äckligaste duschsil idag också. Det är en sak att ta reda på sin egen skit, men jag tror fan inte den blivit tömd sen stället byggdes typ. Så många lager av hår, slem och annat oidentifierbart material tror jag inte ens att mellanstadiets besök på reningsverket hade att bjuda på. När man måste ta pauser för att inte spy av den vidriga stanken så är det illa. Men fan vad cleant den nya inneboende i tvåan kommer få!

Och på tal om cleant så är min lägenhet inte bara nice, den är totalt jävla underbart fab! Den är jättestor, det är högt i tak, den har öppna ytor, dörrarna har glasfönster och allt är så sjukt fräscht! Imorgon kommer det minsann komma bilder, om jag har tid att ta några det vill säga.

Nu ska jag snart lägga mig i min nya DUBBELSÄNG! Jag har svårt att bestämma mig för om jag ska sova normalt eller tvärs över, jag får prova mig fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0