Niclas: Snart vardag!

Så har äntligen den ack så långa helgen snart passerat!
Fyra dagar är ju dubbelt så många dagar som en vanlig helg. Med tanke på hur mycket långsammare det är här under helgerna så tycker jag minsann att påskdagarna som helgdagar är överskattat. Mer vardag åt folket!
Hur som helst så har vi i alla fall lyckats fördriva tiden och jag tänkte dela med mig lite av helgen med några bilder längre ner. Sschpännande och sånt.

Imorgon är det vägning istället för idag, troligtvis för att inga behandlare jobbade idag. Jag försöker se det som en spännande grej, jag vet att jag har gått upp i vikt men har ingen aning om hur mycket. Få se hur jag reagerar och mår efter första "viktuppgångsvägningen", mest troligt kommer det nog inte vara så mycket värre än de värsta stunder jag haft under veckan. Allt är dessvärre inte frid och fröjd. 
Nu ska jag snart sova, tre bilder får duga så länge. Nattinatti!


En tjej på 14 bast (!!) ritade av en bild på mig och Emilia i lördags!


Bild från min utevistelse med viss dispens.


Ytterligare en bild från samma tillfälle.
Det är allt svårt att inte bli förälskad i västkusten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0