Niclas: Week of changes

Det är sen tisdagsafton, jag har näringsdrycksvärmesvallningar och är trött som ett as. Med andra ord får det bli ett kort och sammanfattande inlägg i punktform som är så innovativt och roligt. Tisdagens milstolpar:

- Första vägningen efter viktuppgångsfasen. Jag hade ställt in mig på att jag skulle gått upp mer än jag bevisligen gjorde. Jag hade givetvis gått upp, men inte flertalet kilon som vissa gånger händer första tiden med näringsdryck. Nästa vecka kan det ju dock inträffa, den som lever får se.

- Personalen är tillbaka efter "semestern" som jag kallade det, fyra dagar är fan inte bara en långhelg! Nåja, nu är de här och allt är frid och fröjd.

- Tre nya visitors har checkat in minsann! Ska bli spännande att se vad det är för människor.

- Jag fick beröm för min hållning av sjukgymnasten! Tydligen kan jag konsten att sitta med rak rygg utan att se ut som någon som fått nåt spetsigt uppkört där bak. Skulle nog vara nyttigt för flertalet häromkring att träna av sig det faktiskt.

Nej, nu ska jag och min rygg vila lite. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0