Jenny: Bakis + Förundrad

Igår vart det galej med Hanna där vi svängde våra lurviga lite varstans. Det började på skanstull i Svea ungdomsråds lokaler, där vi mejkade och fejkade. Sen drog vi till Kingston, ett små sunkigt hak med billig öl. Farligt billig öl och en massa trevligt folk. Sen vidare till donken, en taxi till Knast det där blev nostalgikväll med Jumper och Håkan Hällström. Mycket skratt.

Med oss hade vi en bild på Rebecca, praktikanten som slutat, så vi visuliserade att hon var där med hjälp av en bild. Vad bilden/Rebecca gjorde under kvällen är väldigt oklart då vi tappade bort henne någonstans vid Knast. Men att döma av bilderna verkar hon ha haft en splended tid, med utsmetad trycksvärta och ett mystiskt leende som följd.

Imorse när jag vaknade hinkade jag i mig kaffe, försökte packa väskorna som ska med hem och hindra mig själv från att sjukanmäla mig och självdö. Till lunch blir det burgerking, eller pizza, blandat med bakisångest. Amen.


Becca körde igång stenhårt.


Toabesök, kategori full som ett as.


Sen här försvann hon in i folkmassorna.


Och sen misstänker vi att denna snubbe drog med henne hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0