Jenny: Those Dancing Days

Rummet, myten legenden. Jag talar hit och dit om redaktionen så nu är det inte mer än rätt att ni får se lite hur det ser ut på bygget som är en kombination av mitt fängelse och mitt extra hem i El Stockholmo.


This is where the magic happens. Min största fiende och bästa vän, macbooken. En Vitaminwater som finns i överflöd sen vi fick ett reklamlass till redaktionen (tropisk citrus, ignite). En Ben & Jerrys folder sen igår och en almenacka. Mössan och luggen på andra sidan är Hanna. Notera att hennes skrivbord är kaos jämfört med mitt. Mighty Proud.


Försökte få en bild på folket, men det blev väldigt suddigt. Tomas, chefredaktören, ser ut som att han leker Ingmar Stenmark och spurtar på längdskidor genom rummet. Bakom honom ser man Malin och mannen med mössan är Petrus.


En bild på graffitimålningen jag har mitt emot mig när jag sitter och skriver.

Kaffeautomaten och fikarummet var tvungen att bli med på en bild, samt en säljare. Det går inte att skaka av sig dem, de finns överallt.

Och sist men inte minst the wall of fame, med en massa olika omslag som har blivit till under åren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0