Niclas: Bad romance

Uppe med tuppen, min ursöta mage väckte mig denna morgon..
Jag tänkte i alla fall ta och avsluta min perspektivsvecka med en bild. Eller snarare två. Bilden till vänster är jag våren 2008, och bilden till höger är jag våren 2009.
Det skiljer med andra ord ett enda ynka år mellan bilderna, men tankemässigt skiljer det sisådär 100. Hade någon sagt till mig våren -08 hur mitt liv skulle se ut nu så skulle jag troligtvis - i mitt naiva manér - asgarva människan rakt i ansiktet. Man kan aldrig vara säker på något mina vänner.

Tänk att jag en gång hade nästintill lite muskliga armar!

Nu ska jag lägga mig i en magvänlig position en stund. Over and out. 


Kommentarer
Postat av: adde

det är lite skillnad :| är du anorektiker :/?

2010-02-21 @ 18:29:07
Postat av: Niclas

Det kan man väl kanske säga, ja.

2010-02-21 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0