Niclas: Bland ugglor och lindorkulor

Här går det undan! Idag fick jag kallelsebrevet från Varberg också, så nu är det liksom så officiellt det bara kan bli. Känns skönt, let's get this over with liksom.

Annars har denna onsdag varit en fin onsdag. Min lillasyster har varit sjukling här hemma så jag har tagit hand om henne och samtidigt fått lite mysigt sällskap. Även Harry Potter, någon kanna kaffe och lite godsaker fick joina oss. Sen har jag visserligen haft en del plugg med, det fick dock inte medräknas i det jag och min lillasyster kallar för kvalitetstid.

Imorgon bär det av till tandis igen, ska laga ett hål och troligtvis få ännu mer skäll för att jag missfärgar mina tänder med kaffe och te.  

På tal om det har jag en kopp kaffe som behöver drickas upp precis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0