Niclas: På landsbygd nummer 2

Jag kanske borde skriva några rader för att meddela att jag inte grävt ner mig, med tanke på föregående inlägg. Jag befinner mig ovan jord och snö, närmare bestämt hos min pappa ute i Sunnanåsbo-skogarna. (Jag vet - vart fan ligger det liksom?)

Imorse väcktes jag abrupt av magvärk som avbröt ännu en dröm om Varberg. Jag har liksom mentalt redan flyttat dit har jag kommit fram till. I natt handlade drömmen i alla fall om en tio kilo tyngre Niclas som njöt av Hallandssolen på stranden en varm majdag. Det var med andra ord en fin dröm. Med tanke på att min preliminära behandlingstid är 16 veckor så ska jag väl allt hinna med några varma och soliga dagar får jag hoppas! 
Efter mitt uppvaknande har jag ägnat min fredag åt att göra i princip ingenting speciellt alls, plugg och kaffedrickande i vanlig ordning. Det enda jag lyckades avsluta var kaffekannan, så jag antar att jag har en kväll med ännu mer givande stuider framför mig.

Till något mer positivt! Imorgon ska jag på tyskt 18-årsparty med öl och korv i Bollnäs, det ni! Med tanke på att det blir min första - och förmodligen sista, på i alla fall mycket länge - bier&wurst-fest så ska jag se till att ha riktigt trevligt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0