Niclas: Plåster någon?

Jag har kommit fram till att jag är på tok för farlig för mitt eget bästa för att lämnas ensam. Ja, faktum är att jag knappt kan förstå hur min familj vågar lämna lägenheten med mig kvar om morgnarna! 

Idag har jag lyckats skära mig i tre fingrar, en gång på vitkålsstrimlaren, en gång när jag smörjde in mig(?) och en gång skar jag mig på diskborsten(?!). Det värsta är dock inte att jag alltid blöder som en gris och blodar ner hela lägenheten, nej det är att jag alltid ska utöva denna självskadegörelse på just händerna! Kan man bli mer handlingsförlamad än när man har omplåstrade händer? Det gör ont när man försöker ta i saker och man kan inte tvätta händerna, diska eller liknande utan att fanskapet till plåster lossnar! BITTERT.

Annars har dagen rullat på fint faktiskt. Hemtentan i psykologi är visserligen inte det roligaste jag kunnat sysselsätta mig med, men pannbiffen till lunch får klassas som bra tröstmat. Dessutom ringde jag ner till Varberg idag för att få lite mer kött på benen (höhö, anorexi-humor), vilket kändes lugnande. Nu är det bara väntan kvar. Sen ska jag fort dit och fort hem!

Nu ska jag fort svepa mitt kvällskaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0