Jenny: Vad sa du?

DAGENS FRUKOST: Ett halvt glas juice, en slurk Cola och vad som förmodas vara en halvflaska hårspray.
DAGENS KLÄDSEL: Skinnleggings, svartlinne och en over-size svart/vit randig kofta. Strumpor.
DAGENS PARFYM: Puma - Female.
DAGENS NAGELLACK: A naturelle.
DAGENS SMINK: Grundfärg, eyeliner och mascara.
DAGENS SMYCKEN: Bling-Bling från H&M
DAGENS SKOR: Svarta, knähöga stövlar.
DAGENS FÖRHOPPNING: Att min öronverk ska gå över. Just nu hör jag 50% av vad som sker, och har en intervju.
DAGENS SAKNAD: Danponken.
DAGENS DRYCK: Koffein, cola och kaffe.
DAGENS TRÅKIGASTE:
Örat! Misstänker att flera personer har försökt prata med mig utan resultat.
DAGENS FINASTE: Att jag kom ihåg att göra lunchlåda, och fika efter jobbet med saknade vänner.
DAGENS VÄDER: Kallt, men ingen snö och ingen rysk snöstorm.
DAGENS PLANER: Skriva, intervjua, skriva, renskriva och fika.
DAGENS CITAT: "Petrus, är du hög igen?"
DAGENS MÅENDE: Som 96åriga Ulla-Britta. Halvdöv och nackspärr.

Nu har jag just slängt i mig lunch, kubbat ner till cityakuten och fått örondroppar. 350 kronor för ett läkarbesök för någon som inte ens avslutat gymnasiet? Det är en grym värld vi lever i. Snart blir det en promenad i det stundade Antarktis som väntar utanför porten på sveavägen 49. Intervjun med Simon & Thomas ska försöka se till att bli spikad och klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0