Jenny: Burning Sensation!

Jag kan inte uppdatera så mycket idag, och ännu sämre var det igår. Anledningen? Just nu känns det som att små klorofyll fyllda små män springer omkring och självantänder i min hörselgång.

Läkarbesöker i onsdags resulterade i en inte alltför billig medicin som ska droppas in i örat. Kort och gott är det flytande kortison, men det luktar hembränt. Den fina, ordentligt destillerade sorten. Med rädslan att de på tidningen skulle misstänka att jag börjar skåpsupa förklarade jag så fort jag steg in på sveavägen 49 att jag inte halsat en vodkaflaska och vinglade som en bieffekt av det, utan att det var kortisonfan i örat som stank och rubbade mitt balanssystem.

Nu är det helg, och helgen i sin tur innebär ledigt från bloggen. Blir det fest? Blir det party? Nej. Den blir chips och dipp, kortisondropp och en telefonintervju om hur det är att plugga i spanien. 18 snart 80.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0