Jenny: Scream!

Idag ringde Margrett, från tbschool, med den inte allt för happy informationen att jag saknar 50 poäng för att gå ut gymnasiet, borsett från mina redan pågående kurser. Addera att kontorets kaffeautomat var trasig och undergången knackar lurt på dörren. Efter att ha granskat skrivbordet efter första bästa självmordsvapen insåg jag att en macladdare, datorn, ett läpsyl, och en banan inte agerade de perfekta redskapen. Hade jag dock lyckats med en banan hade det blivit en intressant (varning: ordvits) banana-split.

Istället gick mitt dåliga humör ut över de på redaktionen, så Malin - journalist och redaktör, drog med mig ut för en tröst cigg och ett pep-talk a la "det kommer att lösa sig". Det var bra med luft, och att prata om någonting annat.
Sen var det in med nya tag. Då fröken Rensbo var på besök lunchade vi på Jensen, åt efterätt på 7-eleven. Mys!

Men just nu ligger jag i soffan, som ett Kolli, och gruvar mig för att bita i det sura äpplet och börja plugga. Grattis i förskott till Niclas förresten, världens underbaraste person som går och blir nästan-system-myndig imorgon! Grattis älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0