Niclas: Edsbyn, -23 grader

GAH! Varför är det så jävla kallt?!
Just nu känner jag mig ungefär lika social och tillmötesgående som en folkskygg guldfisk. Jag blir mer eller mindre avskärmad, isolerad och otrevlig när jag tvingas utstå den tortyr i form av iskyla som den svenska vintern så fint skänker varje år. Jag är så fruktansvärt trött på allt som har med det svenska klimatet att göra och imorgon är det jag som bestämt låser in mig och bommar igen allt som går att bommas igen! Det blir bara jag, mina älskade tigertofflor, några kannor kaffe och diverse skolarbeten. Inte världens roligaste kanske, men så länge jag slipper frysa så kan till och med ordbajseri till praktisk marknadsföring kännas lockande.

Nu ska jag duscha hett och sen begrava mig under tre-fyra täcken eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0