Niclas: Fredag

Igår kväll när jag och min lilla familj satt samlade i soffan började jag - i vanlig ordning - gnälla om allt jag var sugen på. Först var det chokladpudding, sen var det kladdkaka och innan det var färdigt hade jag till och med hunnit med kalaspuffar! 

Jag kom dock på mig själv säga efter det sistnämnda att "det är synd att jag inte kan äta dom". Detta brukar jag få säga ganska ofta om saker eftersom jag är mjölkallergiker, men kalaspuffar innehåller ju inte mjölk! Jag insåg därmed att jag helt enkelt fortfarande har kvar livsmedel på min "tabuhylla", som jag trodde jag i princip lyckats utrota. För de som inte riktigt förstår så består tabuhyllan kort och gott av ät,- och drickbara saker som mitt psyke ännu inte lyckats fixa att inta. 

Andra exempel på sådana livsmedel är:
- Läsk
- Kelloggs frosties
- Söta flingor över lag
- Oboy
- Juice
- Våfflor

Frågan är: Vilket livsmedel ska jag börja med? 

I vilket fall som helst ska jag nu ägna mig åt syndigheter jag faktiskt kan hantera; Lösgodis och rödvin!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0