Niclas: Going to Texas

Imorgon fyller jag alltså 19 bast, och detta ska redan ikväll firas med middag på Texas Longhorn i Gävle. Jag, tolv vänner och god mat - precis vad livet handlar om!

Den här morgonen och förmiddagen har jag hunnit med att käka frukost, packat i ordning, gått ner till ICA och köpt färdigmat till lunch (lat), duschat, pluggat lite och givetvis druckit kaffe! MYCKET KAFFE. Jag fick förresten lite skällning av min tandläkare igår eftersom jag redan börjar få missfärgningar på tänderna tydligen. Hon frågade om jag drack mycket kaffe eller te, jag svarade mycket av båda. Gör inte alla det? Typ. Sen hade jag ett hål (mitt andra hål på 19 år - känns hårt) och lite tandsten. Jaja, jag håller ändå fast vid att jag har god munhygien. Jag borstar tungan varje dag och tänk hur mina tänder skulle se ut om jag - förutom att hinka i mig kaffe och te - även skulle vara en snusande rökare med alkoholproblem! Allt är relativt.  

Trots att jag haft ännu en sömnlös natt med gnagande ångest så kommer det här bli en sjukt bra dag, for sure. Om sisådär en timme ska jag avnjuta min underbara chili con carne sen bär det återigen av med buss 100 till Bollnäs, följt av x-tåget till Gävle. Mitt liv är en kontinuerlig semester! Höhö.

Nu ska jag avsluta min vid det här laget pissljumna kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0