Niclas: Le weekend

Det blev inte någon vidare uppdatering resten av helgen, ber om ursäkt för det. Min helg har dock varit en klassisk födelsedagshelg med mycket fika, mat och ännu mer fika.
Igår kväll vet jag dock inte vad som riktigt hände och vad det berodde på, men jag gick nästan bokstavligen in i väggen! Bröstet och huvudet dunkade av smärta och jag orkade inget annat än att spendera eftermiddagen, kvällen och natten nedbäddad. Idag är jag helt sjukt trött, men doing better.

Jag har hur som helst haft ett riktigt fint nittonårsfirande och känner mig så himla glad över alla jag har omkring mig. Tydligen har åldrandet gjort mig smått sentimental med, men det hör väl till den där nittonårsmognaden kanske! Haha.

Nu ska jag göra mig lite lunch och spana in Kikki Danielsson på Tv4. Det blir dock inte falukorv för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0