Niclas: Onsdag med tandis

Tågupdate.
Har, efter många om och men, lyckats rota upp min dator och kopplat in den samt fått en schyst internetuppkoppling. Teknikens under säger jag bara.
Jag befinner mig just nu i skogarna mellan Kilafors och Holmsveden, på väg till Ockelbo för ett mysigt tandläkarbesök. Det är väl det som dagen har att erbjuda.

Gårdagen däremot hade mycket mer att erbjuda än bara förmiddagsångest! Dagen lyckades faktiskt arta sig, mycket tack vare Aqua, Shania Twain och Lady Gaga. Mina trogna vapendragare och klippor i stormen. Jag fick dessutom ett samtal igår och en bekräftelse på det jag snackade om i det första inlägget. Det är tydligen klart att jag i vår ska åka iväg till Varberg på ett behandlingshem och just nu känns det faktiskt otroligt skönt. Jag har försökt att undvika den här vistelsen hela hösten, men har äntligen insett att det nog faktiskt är det absolut bästa. Man kan inte fly från sina problem i all evighet, that's it.

Jag får väl räkna med att jag kommer bli åtminstone tio kilo tyngre eller så, men det är ju bara tio kilo mer Niclas att älska! Positive thinking is the key.

Nu är det som sagt tandis nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0