Niclas: We're in this togheter Harry

Idag är en bättre dag. Jag är visserligen tröttare än en överviktig känguru, men det tar sig. Dagen hittills har ägnats åt plugg, kaffedrickande och febrilt letande och grävande i förrådet efter Harry! Jag lovade mig själv att inte ge mig in i förrådssnåret som det verkligen är, men längtan efter Hogwarts magiska värld blev för stark. Så jag bar ut x antal lådor, fick x antal lådor över mig och sökte igenom x antal lådor - utan resultat. Harry är borta och jag förblir en mugglare for now..

Mina nätter börjar förresten bli märkligare och märkligare. Igår tog jag ett extra sömnpiller för att fösöka få lite sömn, men blev istället extra klarvaken! Jag låg på rygg i timmar och stirrade uggligt (uggle-likt?) upp i taket bara. De få stunder jag fick sova drömde jag om rödvin och magsjuka, dock ej i kombination.

Nu ska jag se om kylskåpet vill erbjuda mig några fler chokladbollar, gör jag slut på dom kan jag inte känna mig "onyttig" varje dag utan bara extra onyttig ett fåtal dagar. Nobel prize coming up.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0