Niclas: 4,5 kg toblerone

Idag tog jag farväl av min älskade Madz för en - för mig - alldeles på tok för lång tid framöver. Ingenting blev väl som vi planerat från början, men allt blev mer än bra ändå!
Lite Sahflor'shäng, lite fönstershopping, lite City Gross, lite ICA Maxi och mycket kärlek!
Puss på dig napoleonbakelsen min.

Imorgon ska jag börja packa om jag ska hinna få ned nåt i väskorna innan jag åker. För en gångs skull är jag busy boy den här veckan och kommer inte ha mycket tid att spendera på packning resterande dagar. Och då är jag ju ändå en riktigt rutinerad rese-veteran för bövelen!



Jag, min partner in crime Maddie och Peter Siepen. Vilken kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0