Niclas: Always on the run

Hemma, och barfota! Dagens insikt måste helt klart vara hur många timmar man egentligen knallar runt i skor utan att ta av dem. Idag blev det nästan tolv timmar för min del. Tolv timmar i skor med slät sula, som snarare gör att jag halkar fram istället för att gå normalt. Detta resulterar i en konstant träningsvärk i skinkorna, alltid något. När jag blir stor ska jag flytta till Paris och bli en sko-lös hippie som pimplar rödvin, alternativt en Parispojke med ballerinaskor. Det verkar åtminstone mer bekvämt än mina hårda skor jag tvingas ha nu.

Min dag har i alla fall som övriga dagar denna vecka varit ganska busy. Frukost, packning, buss till Bollnäs, lunch, telefonmöte typ, tåg till Gävle, catch-up/födelsedagsmys/avsked med Anastasia, tåg till Bollnäs, middag med Lilliz och Joppe, buss till Edsbyn, dusch och slutligen datorn. Jag tror faktiskt att jag helt ärligt kan säga att jag till och med kommer sakna mitt flackande när jag är där nere. Jag är mer en "pressbyråkaffe på springande fot"-pojke, än en "vila på maten"-pojke liksom. Tur att jag är så pass flexibel som jag ändå är! 

Nu ska jag sova i min säng för näst sista gången på länge. Vi ska ha en sån där mys-torsdag bara vi två. Sleep tight! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0