Niclas: Andra dagen

God morgon. Eller god förmiddag kanske jag ska säga, med tanke på antalet timmar jag hunnit varit vaken vid det här laget. Nu är den första vägningen och diverse småprov avklarade, jag tyckte dock att vissa av resultaten lät minst sagt mysko. Jag vet visserligen om att jag både har låg puls och lågt blodtryck men - hör och häpna - jag hade även ganska lågt blodsocker! Say what? Hur fan kan jag, typ regelbundenhetens och rutinens diktatoriske förespråkare, ha ett lågt blodtryck? Jag trodde faktiskt att det skulle vara bättre än utomordentligt! Nåja.

Som kanske märkbart är, så är jag om inte annat lite mer samlad idag än igår. Jag känner fortfarande att det här inte är just det som passar mig och det jag behöver, av flera skäl. Inga av de anledningarna har dock med att jag skulle vilja neka mig själv hjälp eller så, det är absolut tvärtom. Utan att gå in på detaljer så kände jag på många plan att jag backade i mina framsteg när jag kom hit igår. Detta kändes givetvis äckligt tufft med tanke på allt jag känner att jag faktiskt uppoffrar för att komma ända ner hit. Man vill liksom att det ska kännas gynnande och utvecklande, inte hämmande och på något sätt destruktivt.

Nu är det dock så att jag än så länge bara är inne på dag 2 här. Oavsett vad som komma skall, så måste jag troligtvis ge allt mer tid. För att komma fram till att det här är bra för mig så måste jag ju avvakta och se, detsamma gäller för att komma fram till och bevisa motsatsen. 

Nu ska det bli spännande att se om jag orkar ta tag i mig själv och plugga lite den närmsta halvtimmen.  



Rummet kan jag dock inte klaga på. Det skulle i så fall vara de i princip igenproppade avloppsrören då. Känns lagomt fräscht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0