Niclas: Details

Det är torsdag, fishlas is alive and kicking. Eller ja, något sånt.
Dagen hittills har bestått av grötfrulle, mindfulness, samtal, sopplunch, avslappning och fika än så länge. Låter kanske inte som ett high life-liv direkt, men man ska inte klaga. De små sakerna i livet får verkligen en helt annan innebörd när man är på ett sådant här ställe.
Ta till exempel lunchen, blomkålssoppa med toscapäron till torsdagsdessert - total oral tillfredsställelse vill jag lova! Eller den mysiga stunden jag fick vara utomhus när jag gick mellan kliniken och byggnaden där jag har samtal, snacka om att snabbladda batterierna! Varför tänker man inte på det här annars? 

Nej, nu ska jag återgå till mitt internetsökande efter mjukisbrallor. Jag tog med mig sju par jeans och ett par mjukisbyxor, gissa vad jag enbart har på mig här? Mjukisbyxor och tröja naturligtvis. Så nu får jag med andra ord lov att beställa hem lite mer bekvämare kläder innan jag nöter ut de jag har helt. 

PUSS.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0