Niclas: Far longer than forever

Sista vardagen av tredje veckan på Capio är snart över, jag har inte så mycket nytt att rapportera. Dagens höjdpunkter var nog stadsturen som resulterade i en egentligen väldigt icke-nislas-tröja (men kanske mer fishlas?) och tacosmiddagen.
Imorgon ska jag minsann få min kalufs klippt och jag räknar med att det blir något dramatiskt! Det skulle kännas som en bra start inför kommande vecka som troligtvis innebär lots of changes. Största utmaningen hittills stundar: Normal kost, ingen motion/rörelse kombinerat med näringsdrycker som alltså troligen kommer sättas in till veckan. Fan vad bra jag känner mig ändå, nästan stolt till och med! I GO, GIRL.   

Just det, jag köpte batterier idag med, skitdyra dessutom! Så nu lovar jag att jag kommer lägga in bilder under helgen. Snäll ponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0