Niclas: Freaky friday

Idag har till största del trots allt varit en bra dag.
Fredagen inleddes med behandlarsamtal efter frukost där jag bland annat fick veckans glädjebesked; Trots att det bara är andra veckan här så skulle jag få följa med på min allra första stadstur! Jag var visserligen med till ICA i onsdags under väldigt kontrollerade former, men idag skulle jag liksom få se Varberg och botanisera på H&M och sånt mysigt. Okej, eftersom det var första gången hade jag sällskap av en trevlig 50-årig kvinna från personalen, men ett moget smakråd är ju aldrig fel! Vi åkte efter lunch och avslappning och jag kom hem med en t-shirt, ännu ett par mjukisbyxor (I'm going bananas down here!) och ett par solglajjor.  

Efter det löpte dagen på fint med god mat och gott sällskap. Viss turbulens uppstod visserligen under kvällen som gjorde den allt annat än behaglig, men det är lite för internt. Även för denna blogg.

Nu ska jag snart sussa, lovar att lägga upp lite bilder inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0