Niclas: Last update

Som rubriken beskriver så blir det här den sista uppdateringen, hemifrån that is. Nästa gång vi hörs så är det med största sannolikhet måndag och jag befinner mig med största sannolikhet i Varberg. Herregud! Men nog funderat på framtiden, det tar vi då.

Ikväll befinner jag mig i Mo på avskedsmys med mina underbart fina väninnor Petra och Felicia. Fläskfilémiddag, fruktsallad och degknådning till morgondagens färska frukostbröd har bland annat berikat denna kväll. Just nu känner jag mig glad, bland annat av insikten av hur fantastiska människor jag har omkring mig. Och det bästa är att jag kommer ha de här speciella och underbara själarna omkring mig även när jag kommer hem! Hur snart det blir är upp till mig.

Nu kör vi! Watch out Vabbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0