Niclas: Wednesday, I'm not in love

Idag har inte varit en särskilt bra dag.
Min mage har strejkat, mitt humör har svajat och mitt psyke har pendlat som en jojo mellan hopp och förtvivlan. Alla har vi våra mindre bra dagar, jag tänker därför inte lägga speciellt stor vikt vid att just denna onsdag råkade bli min.

Jag fick i alla fall en del trevliga stunder med väldigt basic yoga, min första biltur och mitt första besök på ICA på över en vecka(!) och en fin dagsavrundning med Andra avenyn. God mat fick jag också, precis som alla andra dagar hittills! Kock-Marianne är inte bara bra i köket, hon är en gudagåva till världens smaklökar! 

Med andra ord ska jag inte och behöver inte klaga, absolut inte.
Imorgon är en ny dag som inleds med grötfrukost och kaffe minsann!

God natt så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0