Jenny: Arkiv-X 3

Sista introduktionsdagen på stället X är nu avslutat, och det gjorde ont i hjärtat att stänga dörren och byta om till mina vanliga kläder. Tur nog ska jag komma tillbaka, men det känns som en evighet. Kort och gott kändes allt klockrent, och jag är helt kär i min möjliga arbetsplats.

Enda nackdelen är att alla nya intryck har gjort mig enormt trött. När jag kommer hem så somnar jag på soffan, går upp och länsar kylskåpet, för att slutligen däcka i soffan igen. Men imorgon ska jag se till att sova ut, röra mig hem emot mormor för att spela lite melodikryss och mysa innan det blir utgång på kvällen. Det blir en soft helg, med ett försöka att blåsa av dammet på mitt sociala liv som hamnat i skymundan för allt plugg och jobb - både på tidningen och plats X de senaste dagarna.

Nu sängen, och ett avsnitt av Jamie Olivers Food Revolution.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0