Jenny: Arkiv-X

Jag har chans att få jobb på plats X i sommar, vilket känns otroligt bra. Har testat på en introduktionsdag där idag, och kan berätta att det var med darrande ben jag steg in i en värld jag tidigare aldrig upplevt. Men ut kom jag, både levande och med ett leende.

Just så mycket mer kan jag inte säga, delvis pågrund av påskriven tystnadsplik och delvis av principsjäl. Men med tiden det kanske visar sig vad jag har på lut.

Snart svänger Heffy, den röda venton, in utanför mamsens lägenhet och drar med mig till Bollnäs där natten spenderas i natt. Imorgon är det introduktionsdag nummer 2 och jag håller tummarna för ett lika bra flyt som det var idag. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0