Jenny: These boots were made for walkin'

Idag har jag tagit ännu en dag på stan för att springa lite ärenden tills på torsdag. Fyndade ett par örhängen som kommer bli pricken över i:et på outfiten som är uttänkt. Hurray!

Utöver det hörde Neuro av sig idag med erbjudande om lite olika pass, vilket inte går av för hackor! Känns hur bra som helst. Dock så innbär det att det här blir min sista vecka i Stockholm, lite tungt i hjärtat att säga hejdå till alla men jag ges ju ändå chansen att avsluta vistelsen med ett "BIG BANG" på studentprisets efterfest på café opera.

Och nej mormor. Jag tänkte inte vara en redig, duktig flicka på fredag utan jag tänker vara totalt sabla bakis som planen ser ut nu. Revolt för den duktiga flickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0