Jenny: Want some?

Det märks att studenten står och flåsar mig i nacken. Ibland är stressen min vän, ibland är det en blodtörstande absintpåverkad mardröm. Dagens största mission är att pricka av min to-do-list som börjar bli tillräckligt lång för att använda som både täcke, lakan och kudde. So fine. Här kan jag inte sitta och dega - utan nu blir det att göra slag i saken och få klart uppsatsen till historian.


DAGENS FRUKOST:
Två koppar kaffe.
DAGENS KLÄDSEL: (Hela) strumpbyxor, blommig kjol och ett svart linne.
DAGENS PARFYM: En gul, som luktar vanilj, från Body Shop.
DAGENS NAGELLACK: Au naturelle.
DAGENS SMINK: Hela spacklet.
DAGENS SKOR: Skinnballerina som sett sina bättre dagar.
DAGENS FÖRHOPPNING: Att jag inte havrerar under alla uppgifter.
DAGENS DRYCK: Koffein i vilken form som helst.
DAGENS TRÅKIGASTE: Telefonsamtal som ska ringas. Får fortfarande lite handsvett av telefonsamtal.
DAGENS VÄDER: Moln, och liter mer moln med den tropiska värmen på +7.
DAGENS CITAT: "Där var ägget ut i katta"
DAGENS MÅENDE: Väldigt neutralt so far. Kan luta över åt vilket håll som helst.

Kommentarer
Postat av: Jag är död i hans ögon

jag hoppas du blir nervös när du pratar med mig på telefon för jag måste vara den viktigaste delen i ditt liv



grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2010-05-10 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0