Jenny: With you

Solen ligger fortfarande på och värmer Stockholmstad. Skolklasserna blir fler och fler som besöker huvudstaden på utflykt, och att ens dra sig ut ur kontoret för att hitta ett vettigt lunchställ blir lite utav en kamp på liv och död mellan mig och 6 åringar.
Dagen har mest bestått av den fina konsten att "dega", gå en längre promenad med Hanna på söder för återlämna PR-produkter, tillbaka till gamla stan för att hämta Malin innan vi alla tre drog ner till drottninggatan för att hitta "Party Feets" tills i morgon - och jag fyndade en klänning. 
Hanna berättade en makaber historia om att varje gång hon blir sur/arg på en kille köper hon skor som har en sådan farlig klack att hon skulle kunna skada personen i fråga med den. Hon gör det givetvis aldrig (tror jag), utan det funkar mer som en liten terapi för henne. Trots detta känns det ändå ganska säkert att hon alltid har platta skor när hon är med mig.
Snart intervju om drakbåtar. Först ta reda på vad en drakbåt egentligen är.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0