Niclas: Burger time!

Denna onsdag har jag inlett med grötfrukost och förmiddagsnäringsdrycken, inga konstigheter där inte.
Därefter följde däremot en lunch som verkligen testade psyket - Big Meal på Sibylla med helt riktig Cola till! Jag kan inget annat än konstatera att det var jävligt gott, och att jag längtar tills jag kommer kunna njuta av det på samma sätt som tidigare igen. Tänk när allt det här är över och näringsdryckerna är out of my life, jag kommer ju kunna käka vad som helst och varje gång det känns motigt kunna tänka "Vad fan, jag slipper ju näringsdrycken efteråt i alla fall!".
Åh, vad jag har behövt uppleva hela den här Varbergsresan alltså! Det är helt sjukt bara det att jag, som sagt, kan unna mig saker nu som jag varit livrädd för tidigare trots att jag då käkat betydligt sämre och inte hällt i mig hundratals extrakalorier per dag. Tack Capio, ni är för goa ni.

Life is good, so is Sibylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0