Niclas: Fina fredag förmiddag!

Hej och god förmiddag!
Det är knappt en timme sen jag intog min frukost och jag sitter redan och suktar efter den perfekt grillade biffen de käkar på nyhetsmorgon. Måste vara de där näringsdryckerna alltså.
På tal om de små liven så är standardfrågan alltid "Smakar de bra?". Och jag svarar alltid reflexmässigt nej. Sen tänker jag efter en stund. Till en början smakade de vedervärdigt, bästa beskrivningen var verkligen utspätt tandkrämsvatten och de tre olika smakerna smakade egentligen nästan identiskt. Samtidigt fick jag alltid en sur min av det faktum att samtliga hade samma beska eftersmak. Men nu för tiden känner jag ju nästan ett sug efter dem! Jag känner tydligt skillnad på de olika smakerna och vissa dagar har jag mina stunder när jag till och med nästan gurglar runt dem för att få fram dess olika smakkaraktärer. Mitt förhållande till näringsdrycker påminner med andra ord läskigt mycket om mitt (sunda) förhållande till vin! Vem vet, kanske är näringsdrycksprovsmakare ett yrke att satsa på? Fan vad nice känsla när man bara kan smaka av och spotta ut istället för att svälja snällt!

Och när jag ändå är inne på att svälja snällt så har jag en fikadejt i eftermiddag med min älskade Pet! De som är uppmärksamma minns kanske att vi skulle ha setts i onsdags, men lite förhinder gjorde att det flyttades till idag istället. Inte mig emot, efter tio veckor kunde jag gott vänta någon dag till. 
Efter det ska jag sedan ta tåget vidare till mina vänner Joppe och Lilliz för att bli bjuden på middag, lamm tror jag till och med! Kalla mig barbarisk, men lamm är verkligen bland det godaste jag vet. MUMS! 

Nej, nu ska jag ta och dricka min näringsdryck. MUMS på det med! Haha.

När det hela begav sig, så att säga! Fan vad tiden flyger. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0