Niclas: Glassig tisdag!

Klockan är redan snart tre denna eftermiddag och jag ligger väl placerad och göttar mig i soffan. Finaste Cimo joinade mig och fikade mjölkfri glasspinne och kaffe idag, älskar't! Näringsdrycken drack vi innan, man ska ju spara det bästa till sist. Det har dom dock inte lärt sig än på kliniken tror jag. 
Annars har inte dagen bjudit på allt för mycket spännande. Jag har haft ett kort utskrivningssamtal med läkaren som bland annat frågade om jag slutat med näringsdryckerna än, kändes spooky med tanke på att jag fortfarande har en ganska bra bit kvar till normalvikt än. Nåja, det är bara att släppa och gå vidare som personalen här säger i alla lägen. 

Nu är det bara två dagar kvar tills min mamma och syster kommer ner hit och tre dagar kvar tills jag åker hem! Behöver jag nämna att jag nästan räknar timmarna? Jag kunde inte känna mig mer klar här och därför känns det så otroligt skönt att få åka hem och göra det jag vill och träffa de jag längtar efter. Studentkostym måste jag också börja leta efter! Sen ska det ju vara en avslutningsmiddag veckan innan studenten med, men då nöjer jag nog mig med att köra på en annan skjorta och eventuellt ett annat par skor. Någon måtta får det allt vara! Jag ska inte bli fattig av att ta studenten, det kommer till den arbetslösa hösten. Höhö.

MUMS i min mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0