Niclas: Good day!

God måndag. Och vilken otroligt god måndag det varit!
Denna soliga dag har jag bland annat ägnat åt att gotta mig i havrefrasfrukost, återse kära klasskamrater och fika med min efterlängtande väninna Emilia. Som om inte detta vore gott nog så har jag dessutom hämtat min fina studentmössa och införskaffat mig en studentkostym från Filippa K minsann! Den må vara lite utanför mina budgetramar, men det är jag bannemig värd. Nu saknas bara ett par snygga skor och en skjorta + slips/fluga i en festlig färg så är min outfit komplett. Gud så fint!

Imorgon har jag inget särskilt planerat mer än plugg i min ensamhet. Efter återseendet av mina efterlängtade kompisar idag så kan dock ingen ensam dag i världen få mig att känna mig nedstämd. Och tanken på att jag snart kommer träffa ännu fler älskade hjärtevänner gör att det nästan spritter i kroppen på mig. Det är fan sjukt att vissa människor kan göra en lycklig ända in i märgen! Åh, vad jag älskar att leva just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0