Niclas: Guess who's back!

Nu är jag hemmaaaa!
Gårdagen bestod igår av tack-o-hej på Capio, lunch på Pizza Hut, shopping i Göteborg, kladdkakefika, middag på McD och kvällsfika på Citygross innan vi slutligen kom hem runt elva. Lägg däremellan till timmar i bil mellan varje anhalt och plötsligt så känns det inte alls mysko att vi alla tre var väldigt möra när vi anlände i Edsbyn! Den här resan fick jag visserligen lite ont i min bakdel, men inte på långa vägar lika ont som jag hade i min beniga röv på vägen ner. Det känns skönt att jag kan skryta om att jag försett min kropp med lite mer isolering så att säga!

Dagen hittills har varit lugn och harmonisk. Jag har packat upp alla mina kläder och känner mig lite smått lyrisk över att jag nu både har införskaffat en del nya kläder, och kan plocka fram och använda kläder som inte alls suttit bra de senaste.. 19 månaderna? Att gå upp i vikt behöver inte alls vara o-ekonomiskt! Ännu en fördel liksom.

Nej, nu ska jag avnjuta lite förmiddagskaffe innan det är dags för lunch.
Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0