Niclas: Manic monday

Idag är en sån där dag när det känns som att det har hänt jättemycket och samtidigt ingenting. Märkligt det där.
Hur som helst så har dagens höjdpunkter varit att jag åkte in till Gävle för att vara lite stöd åt min fina väninna Emilia innan hennes uppkörning. En uppkörning som hon fixade med bravur och numera är ett körkort rikare. GRATTIS IGEN ÄLSKLING! Därefter tog jag tåget hem till Edsbyn och begravde mig i plugg. Några sidor internationell ekonomi har jag i alla fall åstadkommit. Och en projektarbetesrapport har jag och min fina väninna Jenny nu också fått lägga i "klar"-högen! Tack och hej, dö och sånt.
Annars är väl en av dagens höjdpunkter eftermiddagsfikat i form av en Cornetto-strut minsann! Jag har bestämt mig för att jag bannemig inte ska vara mjölkallergiker som baseras på en icke uppdaterad intoleransdiagnos som jag fick som liten. Och tro det eller ej, jag har faktiskt inte haft så mycket känningar av glassen än så länge! Jag åt faktiskt en Japp-choklad igår med som inte heller har gett så allvarliga men. Kanske är undrens tid inte förbi?

Jag ska i vilket fall som helst kräva att jag får genomgå en ny provtagning snarast. Ska jag käka specialkost hela livet för dyra pengar och avstå från så mycket gott som mjölk har att erbjuda, så ska jag tamigtusan vara helt hundra på att jag verkligen är allergisk!

Nu ska jag dricka upp mitt te och vila skallen en stund. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0