Niclas: Pluggtisdag!

Fan vad jag har haft en bra dag idag!
Tisdagen inleddes visserligen inte så trevligt med ett uppvaknande strax efter 04.00 som följdes av grubbel och pluggångest. Detta resulterade i att jag gick upp halv fem, gjorde typ tio loggböcker till projektarbetet och gick sedan och lade mig igen klockan sex för att försöka sussa en stund. FAIL. Så jag gick upp halv sju, käkade frukost och slog mig ner vid datorn igen för att ta mig an resten av skolarbetet. Runt klockan två på eftermiddagen var jag klar efter att ha pluggat nästan non-stop, med lunchrast däremellan. Monsteruppgiften i Internationell ekonomi hamnade på runt trettio sidor innan det var färdigt, men nu är det bannemig gjort! Lättnad är bara förnamnet för vad jag känner just nu. Nu återstår bara resten, d.v.s. lite Franska, lite Matte C och Estetisk verksamhet. Bring it on, hit me with your best shot! Och sånt där.

Resten av eftermiddagen har jag ägnat åt en utsökt blåbärssojayoghurt med havrefras och crunchy, välförtjänt vila i soffan och därefter matlagning i form av ugnspannkaka med bacon. MUMS i min mage! Efter middagen hörde vi glassbilen plinga utanför så vi kilade ut och köpte en High Five-blandning. Mormors godaste och sandwich kommer sitta mer än fint nu under min mjölkvänjningsfas! 
På tal om det så har det hittills faktiskt gått bra, det har inte varit smärtfritt men det har varit uthärdligt. Idag köpte jag a-fil också, hoppas inte min mage hatar mig efter den här veckan. Jag ger den bra mat och inolaxol, det tycker jag är snällt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0