Niclas: Sista fredagen i maj!

HEJ. Nu var det ett tag sen!
Så vad har hänt sen senast? Jag har bland annat lämnat in den sista skriftliga uppgiften i franska (high five!), lunchat med maräng-Madde, fixat skjorta till studenten, hälsat på hos och åkt bil med finaste Emilia, haft klassmys och utgång med BP3A samt käkat en mysig frukostbuffé med Emilia! Och som om det inte vore bra nog så har jag idag för första gången på flera år avnjutit en RIKTIG lasagne! En lasagne med bechamelsås på komjölk, grädde och ost minsann. Och ursäkta franskan (som väl fortfarande sitter i sen uppgiften) men FY FAN vad smarrigt det var! Magen har varit lite orolig efteråt men inte i katastrofläge. Jag börjar med andra ord ana att det finns hopp för mig och min mjölkfyllda framtid!

PUSS på den tveklöst snyggaste bilden alltså!
Slick innan Slick för att vara fyndig, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0