Niclas: Sista kvällen, ever!

Så har den kommit, sista kvällen i Varberg. Fan vad skumt!
Här sitter jag nu i soffan med min mamma och lillasyster som sällskap och kan inte annat än längta tills vi sitter i bilen på väg hem imorgon. Min tid på Capio kan inte beskrivas som annat än otroligt lärorik och bra på alla sätt, men nu är jag redo att åka hem och visa vad jag går för på allvar!
Morgondagen kommer bestå av samtal på förmiddagen för att sedan följas av tvättning och urstädning innan vi tar vårt pick och pack och styr kosan mot Götet. Där gör vi ett stopp på några timmar för lunch och shopping innan vi fortsätter vår långa resa hem. Skulle tro att vi är hemma i Edsbyn runt tolv eller så.
Med andra ord kommer jag troligtvis inte höra av mig härigenom under morgondagen, fokus kommer nog ligga på ganska mycket annat. Men vi hörs snart, och då är jag hemma i norrland igen!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0