Niclas: Sol i sinne, brun inne!

Här sitter jag igen och varvar ner samt väntar på att kaffebryggaren ska puttra klart efter en riktig gourmetmåltid! Chili con carne med ris, massa ketchup och sojamjölk till det går verkligen inte av för hackor. Jag skulle garanterat kunna käka det varje dag några veckor i sträck utan problem! Fast det är nog tur att jag inte behöver det, jag kan ju käka allt! Så länge det är mjölkfritt det vill säga, höhö.

Resten av dagen ska jag ägna åt att eventuellt njuta av solen som verkar vilja försöka komma fram mellan molnen (hoppas hoppas!). Annars satsar jag nog på att lägga mig framför tv:n och istället njuta av sol i sinne i form av Sunes sommar! Någon pralin från aladdin-chokladasken kommer nog också få finna sig i att hamna i min mage, där gör dem sig bra.
Sen har jag minsann blivit bortbjuden på myskväll i Bollnäs at Leonas place med sushi. Hemgjord till och med! Jag har en känsla av att den här dagen kommer bli en utomordentligt fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0