Niclas: Tisdag med sol

Precis som väntat så har det denna tisdag inte hänt något märkvärdigt alls.
Jag har filat en del på studierna och däremellan fått en god dos D-vitamin i dess underbaraste form, genom min vän Fröken Sol såklart! Förutom detta så har jag även hunnit med lite kvalitetstid med min andra vän Herr Kaffe och testat ett nytt bröd till fikat. Fru Pumpa från Polarbröd kan numera även se sig inräknad på min vännerlista! Mums säger jag bara. 

Imorgon ska jag träffa mina efterlängtade vänner Madz, Pet och Karlsson. Japp, jag ska minsann hinna med alla tre på samma dag! Player is my second name. Höhö.

Nu ska jag duscha innan kvällsfikat. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0