Niclas: Torsdag redan!

Hej igen!
Idag är det exakt en vecka kvar tills min mor och min lillasyster kommer ner hit, sen drar vi hemåt på lördag kväll redan. Can't wait!
Så vad har jag roat mig med idag? Jag har bland annat lagat en delikat fisksoppa och till dessert avnjöt jag en perfekt blandad pulver-chokladpudding. Trots att jag älskar chokladpudding måste jag erkänna att det var småtråkigt att sitta där och äta den ensam. Men men, huvudsaken var att jag fick min chokladpudding i alla fall! Annars har det inte hänt alltför mycket, samtal med min behandlare och en promenad med söta flickor har jag i och för sig också hunnit med.

Nu ska jag käka frukt och dricka sista festisen för dagen.
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0